17Abr2024

Programa solidaridad: Todos los domingos a las 12:00 a 14:00 horas repartimos comida.

• English

Chakirel Homrani han visitado hoy a Fundación indali

El conseller @ChakirelHomrani ha visitat avui l’@icc_barcelona al Raval, que promou la cultura de l’Índia a Catalunya i treballa per la inclusió social de col•lectius vulnerables. És seu de @FundacionIndali, que des de març impulsa el projecte Solidaritat Alimentària Barcelona.

El projecte ha repartit 121.555 kg d’aliments a 15.600 persones afectades socioeconòmicament per la covid-19. L’impulsen amb el Restaurant Maharaja i hi col·laboren l’Associació Anubhuti Yog Sansthan, fundació de veiavei i Fundació Àurea, així com veïns i voluntaris

El conseller ha remarcat la col·laboració del teixit d’entitats i ciutadans en el programa de Solidaritat Alimentària: “Com tothom s’ha readaptat en situació de pandèmia per sumar entre tots. És el gran valor de la feina que feu cada diumenge”.